Reviews by Nadine M.

  • ava.be logo
    ava.be

    Alles prima, soms kan er es iets stuk toekomen maar dat is daarom de schuld van AVA niet, verder leuke producten

    Reply from ava.be

    January 10, 2026

    Bedankt voor uw fantastische review!  We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen.  Aarzel niet om ons te contacteren indien er iets beschadigd aankomt. We zoeken graag naar een gepaste oplossing.

  • Stateofart.be logo
    Stateofart.be

    Heel mooie kwaliteit, goede pasvorm, vlugge en nette levering , aanrader !

  • Stateofart.be logo
    Stateofart.be

    Mooie kledij , Chique, verzorgde levering!