Reviews by Nadine M.
- ava.be
Alles prima, soms kan er es iets stuk toekomen maar dat is daarom de schuld van AVA niet, verder leuke producten
Reply from ava.be
January 10, 2026
Bedankt voor uw fantastische review! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Aarzel niet om ons te contacteren indien er iets beschadigd aankomt. We zoeken graag naar een gepaste oplossing.
- Stateofart.be
Heel mooie kwaliteit, goede pasvorm, vlugge en nette levering , aanrader !
- Stateofart.be
Mooie kledij , Chique, verzorgde levering!