Reviews by Peter M.

  • habitatsolutions.eu logo
    habitatsolutions.eu

    Diverse mailtjes dat bestelling klaar…

    Diverse mailtjes dat bestelling klaar zou liggen bij dpd afhaal punt terwijl dpd zegt dat er nog niets ligt en je moet wachten op afhaal bericht van dpd.

    Reply from habitatsolutions.eu

    July 26, 2025

    Beste heer Massar, Dank u wel voor uw beoordeling en voor uw vertrouwen in ons. Vervelend dat u meerdere mailtjes kreeg dat uw bestelling al klaar zou liggen bij het DPD-afhaalpunt, terwijl dat nog niet het geval was. Dat kan heel verwarrend zijn, en onze excuses dat u hierdoor onnodig hebt moeten afwachten. Er blijkt een probleem te zitten in ons verzendportaal waardoor soms te vroeg berichten worden verstuurd. We werken er hard aan om dit op te lossen. Voor nu is de trackinglink in de verzendmail het meest betrouwbaar om te zien wanneer de CO₂-cilinders echt klaarliggen. Zodra deze weer leeg zijn, kunt u natuurlijk opnieuw gebruikmaken van onze navulservice – hopelijk verloopt het dan weer probleemloos. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions

  • habitatsolutions.eu logo
    habitatsolutions.eu

    Beter verpakken zodat niet steeds wordt…

    Beter verpakken zodat niet steeds wordt teruggestuurd door koerier

    Reply from habitatsolutions.eu

    May 17, 2025

    Beste heer Massar, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw herhaalde bestelling – fijn dat u opnieuw voor ons heeft gekozen. Wat vervelend om te horen dat de zending door de koerier is teruggestuurd. We begrijpen dat dit vervelend is en zullen intern bekijken hoe we de verpakking kunnen verbeteren, zodat dit in de toekomst voorkomen wordt. We hopen u in de toekomst weer terug te zien in onze shop voor het navullen van uw cilinders. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions

  • habitatsolutions.eu logo
    habitatsolutions.eu

    Contact is goed alleen jammer dat DPD…

    Contact is goed alleen jammer dat DPD soms pakket geheel Verkeerd sorteert en het dan langer duurt. Ook de berichtjes van habitat kloppen dan niet met de werkelijkheid

    Reply from habitatsolutions.eu

    April 1, 2025

    Beste heer Massar, Hartelijk dank voor uw feedback en uw vertrouwen in onze navulservice. Fijn om te horen dat het contact met ons goed is verlopen. Wat jammer dat de bezorging via DPD niet vlekkeloos verliep – we begrijpen dat dat vervelend kan zijn, zeker als onze verzendupdates dan niet meer overeenkomen met de werkelijkheid. We blijven dit soort meldingen zeker meenemen in onze samenwerking met de vervoerder, want een snelle en kloppende levering hoort erbij. Dank voor uw geduld en uw duidelijke terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions

  • habitatsolutions.eu logo
    habitatsolutions.eu

    Duidelijk verhaal, goede communicatie.

    Reply from habitatsolutions.eu

    November 16, 2024

    Beste heer Massar, Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Wat fijn dat u onze co2 navulservice heeft gevonden en nog fijner om te horen dat u deze service duidelijk en helder vindt. Wij kijken regelmatig of we de informatie over de navulservice verder kunnen verbeteren, dus uw compliment wordt zeer gewaardeerd! We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice Habitat Solutions

  • yarinde.nl logo
    yarinde.nl

    De bestelde A kwaliteit werd niet…

    De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.

    Reply from yarinde.nl

    February 6, 2024

    Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde

  • volero.nl logo
    volero.nl

    Mooi buitenkleed snel geleverd volgens…

    Mooi buitenkleed snel geleverd volgens verwachting. Staat goed in onze serre en prima kwaliteit.