Reviews by Jolanda D.
- saidanddone.nl
Mooie armband en super service.
- saidanddone.nl
Armband is veel te lang. Het is 47 cm terwijl we korter besteld hebben.
Reply from saidanddone.nl
December 24, 2025
Beste Jolanda, Dank u voor uw bericht. Jammer om te horen dat de armband niet naar wens is. De armband is een wikkelarmband die op maat is gemaakt voor een polsomtrek van 22 cm; hierbij hoort een langere totale lengte zodat de armband meerdere keren om de pols gewikkeld kan worden. Wij lichten dit ook toe bij het kiezen van maatwerk en verwijzen daarbij naar de meetinstructies. Uiteraard denken we graag met u mee; via onze inkortservice kunnen we de armband aanpassen. Neemt u hiervoor gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, SAID&DONE
- abelswijnen.nl
Snelle levering en netjes verpakt. Heerlijk wijn.
Xenos.nl
Niet zo snelle verzending
Duurt lang voor het bezorgd is in eigen filiaal. En daarnaast was mijn knoflookpot gebroken.
Reply from Xenos.nl
July 14, 2025
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de levering wat langer was dan je van ons gewend bent. Ons excuus hiervoor. Wat jammer dat de knoflookpot kapot is geleverd. Wij hebben gelijk een nieuwe voor je nagestuurd. Binnen enkele werkdagen wordt deze bij je geleverd. Groet, Deborah
- Mooielampen.com
- abelswijnen.nl
Lekkere wijn voor betaalbare prijzen.
Nette levering. Bestelling werd later geleverd omdat het niet op voorraad was. Dat werd netjes van te voren gemeld. Door PostNL kregen we het nog eens 4 dagen later dan gepland omdat de paasdagen er tussen zaten en ze niet op vrijdag en zaterdag konden leveren. Hier kan Abels niets aan doen. Dus helaas paasdagen zonder onze favoriete wijn.
Xenos.nl
Netjes geleverd. Alleen had ik grijze mokjes besteld en ik heb groene gekregen. Achteraf vind ik dat prima en laat ik het zo. Jammer dat de koffiekopjes alleen per 6 te bestellen was. In de winkel kun n je ze per stuk kopen maar daar waren niet alle kleuren
Reply from Xenos.nl
April 12, 2025
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je toch tevreden bent met de andere kleur mokjes. Onze excuses daarvoor. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
- abelswijnen.nl
Verzenden snel en netjes
Super. Verzenden snel en netjes en ze hebben heerlijke wijnen.
- abelswijnen.nl
- glow25.de
Het lost niet goed op en het is echt…
Het lost niet goed op en het is echt heel vies van smaak. Ook in de koffie.