Reviews by Eline v.

  • cookinglife.nl logo
    cookinglife.nl

    Stevig groot,had hem kleiner verwacht…

    Stevig groot,had hem kleiner verwacht vandaar 4 sterren!

    Reply from cookinglife.nl

    December 1, 2025

    Beste Eline, Dank je wel voor je 4‑sterren review! Fijn om te horen dat het product stevig is. Jammer dat hij groter uitviel dan je had verwacht – dat kan je soms even verrassen. Wil je liever een kleiner formaat? Ik kijk graag met je mee naar een passend alternatief. Als je wilt ruilen of retourneren, kan dat binnen de zichttermijn. Je kunt je retour eenvoudig aanmelden via onze retourpagina: Retour & inpaktips. Nogmaals bedankt en veel plezier met je bestelling! Vind je het leuk om je ervaring ook te delen op Trustpilot? Dat kan via: Trustpilot. Met vriendelijke groet, Cookinglife team

  • cookinglife.nl logo
    cookinglife.nl

    Het werkt beter,met wat ik kocht hebt.

    Reply from cookinglife.nl

    October 27, 2025

    Beste Eline, Wat fijn om te horen dat het nu beter werkt met wat je hebt gekocht! Daar doen we het voor. 😊 Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het me gerust weten. Ik denk graag met je mee. Ben je tevreden over je ervaring? Dan zouden we het superleuk vinden als je een review wilt achterlaten op Trustpilot: schrijf je review. Dankjewel alvast! Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Charlie Cookinglife team

  • charlietemple.com

    Snel ben goed geholpen,het werd nog…

    Snel ben goed geholpen,het werd nog betaalbaar weer goed zicht!Ben ik blij mee.mijn oude kreeg ik niet meer schoon,nog in de winkel gekocht.

  • charlietemple.com

    Heb ze alleen terug gestuurd,moet nog…

    Heb ze alleen terug gestuurd,moet nog alles door geven dat vind ik lastig nog even een keer lezen!

  • wolky.nl logo
    wolky.nl

    Ze zijn te smal,zou lekker zitten maar…

    Ze zijn te smal,zou lekker zitten maar te smal voor mijn voeten,geen dunne sokken,alleen met blote voeten,gaan moeilijk aan!Valt een beetje tegen,meestal zitten ze lekker nu niet!Dat is jammer,zou ze niet aan raden!Schoenen moeten lekker zitten,nu niet het geval,koop ik dure valt het tegen!Misschien een maat groter,was beter!

  • Wenz.nl

    Ik was er blij mee,!

    Reply from Wenz.nl

    July 11, 2023

    Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz