Reviews by W B.
- wear2work.nl
Goede kwaliteit
Ik heb dezelfde broek gekocht als ruim twee jaar geleden ,bevalt me zo goed
Reply from wear2work.nl
December 3, 2025
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat de broek zo goed bevalt dat je hem opnieuw hebt besteld, dat zegt genoeg! We zien je de volgende keer graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team Wear2work
- smartphonehoesjes.nl