Reviews by Sandra E.
- nydj.nl
verkeerde artikel ontvangen, rok in plaats van broek. Meteen teruggestuurd + mail om uitleg te geven. Ik moet zelf de verzendkosten betalen voor het terugsturen door jullie vergissing. Dit is 2 weken geleden, maar vandaag ontvang ik een mail dat niet een broek retour is gekomen, maar een rok. Ja, klopt dus, maar is jullie vergissing. Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg en dat dit op een goede manier opgelost gaat worden
- Ilse Jacobsen Hornbaek
goed !