Reviews by Rosalie v.

  • hunkemoller.nl logo
    hunkemoller.nl

    Goed product geleverd.

  • hunkemoller.nl logo
    hunkemoller.nl

    Ik kocht 3 beha's in de outlet, 2 plus 1 gratis. Alle drie mooie beha's, goede pasvorm en snel geleverd, voor een prima prijsje. Ga zo door Hunkemöller!

  • Zeeman logo
    Zeeman

    Je vindt het vaak bij Zeeman

    Een winkel waar je lekker kunt grasduinen en van veel dingen een goedkopere variant kunt vinden.

  • horecastyle.nl

    De snijplank die ik ontving is een…

    De snijplank die ik ontving is een mooie grote plank. Fijn als je veel te snijden hebt.

  • Zeeman logo
    Zeeman

    Goed product en netjes op tijd

    De bodywarmer die ik had besteld was goed van kwaliteit en netjes op de afgesproken tijd bezorgd.

    Reply from Zeeman

    November 21, 2024

    Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam

  • Xenos.nl

    Betrouwbaar

    Goede informatie over de bestelling en tijdens de verzending. Goed product geleverd. Alles naar verwachting.

    Reply from Xenos.nl

    May 31, 2024

    Beste Rosalie, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en alles naar verwachting is. Wij wensen je er veel plezier mee. Hartelijke groet, Gabrielle

  • bureaustoel24.nl

    Meer duidelijkheid aub!

    Sneller communiceren met de klant bij vragen en problemen. Beter snappen waar een klant het over heeft. Betere gebruiksaanwijzingen zodat je niet na dagen ergernis, pas dankzij een toevallige tip van een technisch medewerker op kantoor, in staat bent een stoel te monteren. Als een nieuw onderdeel wordt beloofd, de klant op de hoogte houden van de voortgang, zodat die niet dagenlang bij de deur hoeft te zitten hopen dat er iets arriveert. Kortom, er is nog veel te doen. Sterkte er mee