Reviews by Ilona B.
- Wolplein.nl
Geen bericht was gelukkig toch wel goed bericht
Het versturen van de bestelling duurde best lang maar dat vond ik het minst lastig. Wel dat ik geen mail ontvangen had dat de bestelling verstuurd was. Daardoor duurde het in mijn gevoel allemaal lang omdat ik bang was dat het mis gegaan was. Ik kon namelijk op de site mijn bestelling helemaal niet terug vinden.
Reply from Wolplein.nl
December 1, 2025
Beste Ilona, Fijn dat je bestelling uiteindelijk goed is aangekomen! Ik begrijp heel goed dat het ontbreken van een verzendmail voor verwarring zorgde. Je zou deze mail wel ontvangen horen te hebben. Wellicht dat de verzendbevestiging in je spam is gekomen. Bij vragen over de bezorgstatus, kun je ook altijd contact opnemen met ons! Met vriendelijke groet, Dewi – Team Wolplein
eu.triumph.com
De artikelen zitten keurig in een doos…
De artikelen zitten keurig in een doos verpakt en netjes in vloeipapier. Een feestje om open te maken.