Reviews by Annie T.
schaapjeschaapje.nl
Ik had natuurlijk liever 5 sterren…
Ik had natuurlijk liever 5 sterren gegeven. Ik heb drie witte wolzijde hemdjes besteld. de eerste heb ik twee dagen aangehad, en daar komen nu al viltbolletjes op. Dat vind ik wel erg Hoopte zo dat ze mooi zouden blijven. Is dit normaal?
Reply from schaapjeschaapje.nl
June 23, 2025
Beste Annie, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Ik kom heel graag in contact met jou over de wolzijden hemdjes, omdat de viltbolletjes eigenlijk resultaat zijn van losse wolvezeltjes, die uit de productie overgebleven zijn. Dit komt vaker voor bij wollen stoffen. Als je die er voorzichtig afhaalt met een wolkam dan komen ze na enige tijd niet meer terug. Ik zal je een persoonlijke mail sturen, zodat ik dit verder uit kan leggen. Fijn dat je me dit hebt laten weten! Hartelijke groeten, Wendie Hagendoorn