Reviews by Marieke W.

  • organimal.nl

    Goede kwaliteit producten, snelle levering

  • Bergfreunde.nl logo
    Bergfreunde.nl

    Mooi aanbod van barefootschoenen, maar...

    Mooie website met geweldig aanbod van o.a. barefootschoenen, waar ik naar op zoek was. Helaas ontbreekt instructie en een maattabel, terwijl ik later op Google las dat je barefootschoenen altijd minimaal een maat groter moet kopen. Mijn eigen maat was dan ook veel te klein en ik heb de schoenen moeten retourneren. Wel tegen zeer schappelijke verzendkosten, dat had ik niet verwacht. Maar dit motiveert me niet zo erg om nog een keer online schoenen te bestellen moet ik eerlijk zeggen. Ondanks de aanbiedingen zijn ze echt prijzig en dan wil je eigenlijk in één keer een goede koop doen. Meer instructie bij de schoenen over het kiezen van de maat was heel welkom geweest.

  • koro-shop.nl logo
    koro-shop.nl

    een dikke 10

    Groot assortiment bulk, scherpe prijzen, ik heb inmiddels al 3x ingeslagen en ik ben supertevreden. Goede kwaliteit en fijn om voorraad te hebben! Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Een dikke 10.

  • koro-shop.nl logo
    koro-shop.nl

    Wat een geweldig assortiment! Chatgpt heeft jullie gevonden en aangeraden en na mijn eerste bestelling heb ik meteen nog maar een keer besteld, het is allemaal fantastisch, goede prijzen en zorgvuldig verpakt. Ik kan heel wat maanden vooruit en ben superblij met mijn heerlijke producten.

  • koro-shop.nl logo
    koro-shop.nl

    Mooie webshop, enorm assortiment, scherpe prijzen. Erg tevreden over mijn eerste bestelling en meteen nog maar een gedaan!

  • gkazas.com/nl logo
    gkazas.com/nl

  • VONROC Nederland logo
    VONROC Nederland

    Goed advies gekregen over tuinslang die…

    Goed advies gekregen over tuinslang die past bij de dompelpomp voor de regenton. Helaas is mijn bestelling verzonden met dpd, een ongelofelijk slechte vervoerder. Ze hebben mijn bestelling niet aangeboden en zelfs retour gestuurd, zo slecht! Vonroc heeft dit direct goed opgelost door mijn bestelling opnieuw te verzenden. Een dikke 10 voor het oplossen!