Reviews by FELICIA D.
- KNO-winkel.nl
- KNO-winkel.nl
Bedankt voor de snelle feedback.
- KNO-winkel.nl
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet…
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!!
Reply from KNO-winkel.nl
February 19, 2024
Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben dit even voor u nagekeken en zien dat uw bestelling bij een afhaalpunt ligt. We hebben u een mail gestuurd met de details. Hopelijk heeft u uw bestelling vlug in handen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl