Reviews by FELICIA D.

  • KNO-winkel.nl logo
    KNO-winkel.nl

  • KNO-winkel.nl logo
    KNO-winkel.nl

    Bedankt voor de snelle feedback.

  • KNO-winkel.nl logo
    KNO-winkel.nl

    Ik heb nog steeds mijn bestelling niet…

    Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!!

    Reply from KNO-winkel.nl

    February 19, 2024

    Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. We hebben dit even voor u nagekeken en zien dat uw bestelling bij een afhaalpunt ligt. We hebben u een mail gestuurd met de details. Hopelijk heeft u uw bestelling vlug in handen. Vriendelijke groet, KNO-winkel.nl