Reviews by Tony G.
- Vrijbuiter
De schoen loopt slecht en ik krijg last…
De schoen loopt slecht en ik krijg last van mijn rechteronderbeen.
- Sans - Casual Merkkleding
Snelle bezorging, goede kwaliteit en pasvorm !
Reply from Sans - Casual Merkkleding
May 2, 2026
Hoi! Bedankt voor je fijne reactie! Bij Sans vinden we het belangrijk dat je snel je bestelling ontvangt en dat de kwaliteit en pasvorm helemaal goed zijn. Fijn om te horen dat dit ook zo bij jou is ervaren. Groetjes van het Sans team!
- Sans - Casual Merkkleding
Wat beschreven is online is het ook in…
Wat beschreven is online is het ook in het echt.
Reply from Sans - Casual Merkkleding
July 20, 2025
Hallo, bedankt voor je positieve opmerking. Bij Sans-Online streven we ernaar om onze productbeschrijvingen zo nauwkeurig mogelijk te maken. We zijn blij dat dit overeenkomt met jouw ervaring. Dank je! Met vriendelijke groet, Team Sans-Online
- Sans - Casual Merkkleding
Perfecte kleding, past altijd en keurig op tijd bezorgd ! TOP !
Reply from Sans - Casual Merkkleding
December 24, 2023
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
- bestecanvas.nl
Goede maat en een bijzondere kwaliteit!