Reviews by IRMA k.
- roovershof.nl

We werden heel goed geïnformeerd, ( ook telefonisch ) we waren op maandag, dan is het ook rustiger. Hij nam voor ons alle tijd. Bezorgen naar een plaats wat 68 km verder ligt, geen probleem. Bezorgkosten zijn goedkoper als andere kwekerijen. De kwekerij zag er verzorgd uit. Een aanrader.