Reviews by Ed N.

  • smartphonehoesjes.nl logo
    smartphonehoesjes.nl

    Altijd uitstekende producten en hoesjes.

    Altijd uitstekende producten en hoesjes

  • ehbo-centrum.nl logo
    ehbo-centrum.nl

    Uitstekend product

  • ehbo-centrum.nl logo
    ehbo-centrum.nl

    Gewoon goed

  • thuiszorgwinkel.nl logo
    thuiszorgwinkel.nl

    Een uitstekend product. Makkelijk in elkaar te zetten en uitstekend bruikbaar. Een hellingbaan van 2 cm hoog van kunststof in de plaats van een rubberen hellingbaan die bleef stinken naar de rubber.

    Een uitstekend product

  • rhodeflowers.com logo
    rhodeflowers.com

    Weer leuke kunsttulpen gekocht.

    Reply from rhodeflowers.com

    April 20, 2026

    Heel leuk om te horen Ed. Veel plezier met je aankoop!

  • sukrin.nl

    Ik gebruik dit product al jaren.

    Ik gebruik dit product al jaren naar volle tevredenheid. Ik heb diabetes en de Sukrin is een uitstekende vervanger van de suiker.

  • thuiszorgwinkel.nl logo
    thuiszorgwinkel.nl

    Een uitstekende bloeddrukmeter. Als je deze polsbloeddrukmeter van OMRON echter vergelijkt met een armbloeddrukmeter van OMRON, dat meet de polsmeter ongeveer tussen de 3 en 5 punten lager. Als je dat eenmaal weet is het geen probleem.

    Reply from thuiszorgwinkel.nl

    April 2, 2026

    Beste meneer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een review. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Thuiszorgwinkel.nl

  • tuinflora.com logo
    tuinflora.com

  • rhodeflowers.com logo
    rhodeflowers.com

    De laatste zending met “rozen” hebben…

    De laatste zending met “rozen” hebben wij weggegeven. De rozen waren te groot en stonden niet goed, in welke vaas dan ook. Niet jullie schuld, maar door ons niet goed ingeschat.

    Reply from rhodeflowers.com

    March 16, 2026

    Hi Ed, fijn dat we even contact konden hebben. Vervelend dat jullie geen goede vaas konden vinden voor de rozen maar leuk om te horen dat je er iemand anders blij mee hebt kunnen maken. Fijne dag!

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Reply from hoedshop.nl

    December 11, 2025

    Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent, graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam.