Reviews by Kitty V.

  • MS Mode logo
    MS Mode

    Fijne winkels, top internetbedrijf, ben erg blij dat er nog winkels zijn om te kunnen shoppen maar ook kan bestellen.

  • MS Mode logo
    MS Mode

    Prima grote maten winkel

    Koop al jaren bij MS mode, maar soms is de kwaliteit erg slecht. De laatste keren waren de kleren betreffende bovenstukken van geen fijne kwaliteit. Een paar keer gewassen en het zit vol met pluizen, en het is te kort geworden. Ik heb maat 52 en ben 1.74 m lang. Ik ben op zich tevreden met de leuke moderne kleren in die maat. Graag indien mogelijk langere bovenstukken, meer langere jurken en langere broeken.

  • durlinger.com logo
    durlinger.com

    Ze sturen snel het pakket op, keurig verpakt, goede service.