Reviews by YM d.

  • Maxiaxi.com logo
    Maxiaxi.com

    Goede verzending en verpakking makke Ijk te instaleren

  • pipstudio.nl logo
    pipstudio.nl

    Fijn om wat leuks te bestellen goed verpakt en verzonden Pip is altijd fijn

  • GoudseKaasShop.nl logo
    GoudseKaasShop.nl

    Fijne webshop snelle levering goed…

    Fijne webshop snelle levering goed verpakt Zeker aanbeveling

  • zhenzhu.nl logo
    zhenzhu.nl

    Fijne en mooie producten Alleen de bandjes die er bij geleverd zijn met 1 parel. Zijn echt kinder bandjes die kunnen volwassenen niet dragen. Echt jammer als ze groter waren geweest 21 dan had ik ze kunnen dragen Verder goede verpakking .

    Reply from zhenzhu.nl

    June 18, 2025

    Hoi, Dank je wel voor het delen van je beoordeling. Ik heb je ook inmiddels een email gestuurd omdat ik graag terug wil komen op jouw opmerking dat het parel armband te klein zou zijn. Het parel armband is zelfs te gebruiken voor een pols met een omvang van 21 cm, en dat is erg veel. Maar dan moet je wel weten hoe je hem moet openen. Je trekt de 2 parels die aan het uiteinde uit elkaar en wikkel vervolgens het armband om je pols. Ik hoop dat ik het zo duidelijk voor je heb uitgelegd, ander mag je mij ook bellen op 06-54917426. Groetjes Angelique

  • zhenzhu.nl logo
    zhenzhu.nl

    Mooie producten. Goede service

  • smartphonehoesjes.nl logo
    smartphonehoesjes.nl

    Fijne terug koppeling Zeker aan te raden top

  • De Boer Drachten logo
    De Boer Drachten

    Ben telefonisch prettig geholpen bij…

    Ben telefonisch prettig geholpen bij mijn keuze Zodat ik snel kon bestellen. Ja ik raad de boer drachten zeker aan .

    Reply from De Boer Drachten

    March 4, 2024

    Wij doen iedere dag ons uiterste best onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

  • lyko.com/nl logo
    lyko.com/nl

    Goede verzending je word goed op de…

    Goede verzending je word goed op de hoogte gehouden waar je pakket is Fijne producten

    Reply from lyko.com/nl

    November 7, 2023

    Good morning! ✨ First of all thanks a lot for the 5-star review and takeing the time to give us feedback! We really appreciate it! I wish you a great friday & soon weekend! 🍀 Best wishes, Lisa / Customer Relations

  • Dille & Kamille (NL) logo
    Dille & Kamille (NL)

    Fijne sfeer mooie produkten

  • BONO logo
    BONO

    Snelle levering goed verpakt