Reviews by anita v.
- Simply Colors
stevige borrelplank
ik heb een borrelplankje gekocht voor de verjaardag van mijn lieve broer. Hij is nog niet jarig geweest dus het ligt nog hier in de kast.De borrelplank is stevig en ik heb zijn naam erin laten graveren,Ik vind hem mooi dus zal mijn broer de plank ook wel mooi vinden.
Reply from Simply Colors
January 25, 2026
Wat leuk dat je een gepersonaliseerd cadeau hebt gekozen! We wensen jullie vele gezellige borrels toe samen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sofieke Simply Colors
- https://www.regiobloemist.nl
Alles in een dag tijd
dat ik voor 2 uur s'middags kon bestellen en dat het boeket dan dezelfde dag nog werd besteld.
- lobbes.nl
in een te grote doos
mijn bestelling was de volgende dag al in huis. Maar het waren 3 kleine pakjes in een hele grote doos. Beetje teveel verspilling.
Reply from lobbes.nl
October 30, 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!