Reviews by Ineke v.
organimal.nl
snelle communicatie bij vragen over prod…
snelle communicatie bij vragen over produkten
organimal.nl
Goede productinformatie bij jullie…
Goede productinformatie bij jullie produkten
- wecolour.com
Fijne producten en ook prettig dat je…
Fijne producten en ook prettig dat je abonnement kunt nemen ( kopen) zodat je om de gewenste aantal weken een zending te ontvangen. Enig minpuntje vind ik dat je elke keer een nieuwe kamer/borstel krijgt bij je zending voor haarverf.
Reply from wecolour.com
March 2, 2025
Wat fijn om te horen dat je blij bent met de producten en het abonnement! Als je liever geen kammetjes ontvangt, kun je overwegen de eco-verpakking te kiezen. Dan ontvang je alleen de verf en activator. Ook kun je de ongebruikte kammetjes opsturen (per 10 stuks), en dan sturen wij je een heerlijk WECOLOUR-product als bedankje! Groetjes team WECOLOUR