Reviews by Geert V.
- Oryoki
Highly recommended, quality products, fast shipping with a personal touch. A+++
- ten Caat
Alles top! PostNL was meer dan drie dagen te laat maar daar kan ten Caat niets aan doen.
- Oryoki
Perfect! A++, well packaged, good customer service, very friendly. Higly recommended!