Reviews by Geert V.

  • Oryoki logo
    Oryoki

    Highly recommended, quality products, fast shipping with a personal touch. A+++

  • ten Caat logo
    ten Caat

    Alles top! PostNL was meer dan drie dagen te laat maar daar kan ten Caat niets aan doen.

  • Oryoki logo
    Oryoki

    Perfect! A++, well packaged, good customer service, very friendly. Higly recommended!