Reviews by Danny V.
- petrolindustries.com/en
Ik waardeer het héél erg dat men bij…
Ik waardeer het héél erg dat men bij het kledingmerk Petrol, kwaliteitsvolle en mooie kleding in voorraad heeft voor mannen met een iets grotere maat! Ik hoop dat jullie in de toekomst op deze ingeslagen weg verder gaan, wat dat betreft. Want een iets zwaarder gebouwd persoon mag mijns inziens ook best mooi en deftig gekleed worden. Waarvoor mijn oprechte dank, bij deze.
Reply from petrolindustries.com/en
October 24, 2025
Danny, wat een mooie review — dank je wel! We zijn blij dat je onze grotere maten waardeert en blijven zeker verdergaan op die weg.
- FixPart.be/nl

Ik was blij dat ik dat specifieke…
Ik was blij dat ik dat specifieke onderdeel, meerbepaald een dampkapfilter rooster voor onze SMEG dampkap bij FixPart toch kon bestellen.