Reviews by Luc D.

  • vulpesgoods.com logo
    vulpesgoods.com

    goede levering

    Ik had een huisnr gegeven zonder een letter erbij vb: 31ipv 31/b Maar is toch bij mij juist geleverd,waarvoor dank

    Reply from vulpesgoods.com

    May 9, 2026

    Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat uw bestelling toch correct werd geleverd ondanks de kleine fout. Met vriendelijke groet, Team Vulpes

  • MOOWY logo
    MOOWY

    Voor het ogenblik is alles in orde,nog…

    Voor het ogenblik is alles in orde,nog geen problemen gehad duidelijke afspraken en bestelling,jammer dat het altijd maar duurder word,zouden toch eens voor vaste klanten,naar gelang hun bestellingen toch iets extra mogen doen,vind ik,maar wie ben ik,in de commerciele wereld........

  • MOOWY logo
    MOOWY

    stipheid van producten en levering

  • MOOWY logo
    MOOWY

    Tot op heden,alles steeds in orde en…

    Tot op heden,alles steeds in orde en goede producten,snelle service,jammer dat alles steeds maar duurder en duurder blijft worden,denk dat ze voor goede en vaste klanten toch wel eens iets kunnen doen,ivm de prijzen,vb:volgens omzet in het jaar, volg jaar recht op X aantal procent korting op de eerste bestelling in dit jaar......... Vrg Luc

  • MOOWY logo
    MOOWY

    positief

    Tot op heden,was alles tip top in orde

  • MOOWY logo
    MOOWY

    tot op heden altijd perfecte…

    tot op heden altijd perfecte levering,en goede uitleg bij vragen aan Ann en Michelle bij de hulpdesk Nog maar 1 keer probleem gehad en ben toch al 1 tijdtje goede klant daar,maar goed en snel opgelost Vrg Luc

  • MOOWY logo
    MOOWY

    Alles in orde,zoals gewoonlijk

  • MOOWY logo
    MOOWY

    Tot op heden was alles in orde,en ben…

    Tot op heden was alles in orde,en ben toch al enkele jaren klant vlotte service vanwege Ann en Michelle(mag ook eens vermeld worden) Goede producten met goeie uitleg op de site,en vlotte levering hopelijk blijft alles zo,want jullie groeien en groeien maar........en soms is dit ten koste van iets,toch veel succes Vrg Luc