Reviews by I. T.
- alleeninkt.nl
De kleurencartridge meldde dat hij leeg…
De kleurencartridge meldde dat hij leeg was. Ik heb gebeld en kreeg een nieuwe toegestuurd, die gelukkig wel vol was. Goede service!
Reply from alleeninkt.nl
June 14, 2026
Bedankt voor de 5-sterrenrecensie! Wat vervelend om te horen dat je in eerste instantie de melding kreeg dat de cartridge leeg was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We zijn blij dat we het goed hebben kunnen oplossen door een volle cartridge toe te sturen. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Veel printplezier! Groet Tom
- 072-pc.nl
Ik kan nog niets beoordelen want hij is…
Ik kan nog niets beoordelen want hij is nog niet in gebruik
Reply from 072-pc.nl
August 25, 2025
Maar u kunt wel al 3 sterren geven? Bijzonder.
- jumbosports.com
"Gewoon" goeie service.
Reply from jumbosports.com
April 13, 2024
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.