Reviews by Arlene M.

  • Smartwatchbanden.nl logo
    Smartwatchbanden.nl

    Ik liep iedere keer mijn dekglaasje van…

    Ik liep iedere keer mijn dekglaasje van mijn horloge stuk, nu heb ik een hoesje en ben er erg tevreden mee. Het lijkt net of ik een hele nieuwe horloge heb. En de bandjes zijn ook heel mooi, ik heb voor iedere style een bandje. Super snel geleverd, dank jullie wel!

  • www.novashops.com logo
    www.novashops.com

    Lekkere producten, snelle bezorging