Reviews by Piet K.

  • www.the-memory-store.nl logo
    www.the-memory-store.nl

    Eenvoudige en accurate levering.

    Reply from www.the-memory-store.nl

    December 12, 2025

    Beste Piet, Dank voor uw positieve review! Mocht u nog een keer iets nodig hebben, dan horen we natuurlijk graag van u! Nog een hele fijne avond en fantastische feestdagen! The Memory Store.

  • hoedshop.nl logo
    hoedshop.nl

    Reply from hoedshop.nl

    April 6, 2025

    Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met uw aanwinst! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam.