Reviews by Piet K.
- www.the-memory-store.nl
Eenvoudige en accurate levering.
Reply from www.the-memory-store.nl
December 12, 2025
Beste Piet, Dank voor uw positieve review! Mocht u nog een keer iets nodig hebben, dan horen we natuurlijk graag van u! Nog een hele fijne avond en fantastische feestdagen! The Memory Store.
- hoedshop.nl
Reply from hoedshop.nl
April 6, 2025
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met uw aanwinst! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam.