Reviews by jcm o.

  • BONO logo
    BONO

    ik heb het product nog maar kort in…

    ik heb het product nog maar kort in gebruik , maar ik ben er van overtuigd dat het zijn werk zal doen.

  • AM-Qualitatsmatratzen.nl

    Wat een heerlijke Gel topper!!! met recht een topper. Geen rug en heup klachten meer. Zak heerlijk weg en wordt toch goed ondersteund. Sta s,morgens weer zo fris als een hoentje naast mijn bed. Echt een aanrader voor mensen met spier en gewricht klachten.