Reviews by B C.

  • 123planten.nl logo
    123planten.nl

    Slechte levering

    Bij bestellen stond dat het 25 mei geleverd zou worden. 27 mei werd de helft geleverd. Vandaag 5 juni wacht ik nog steeds op de rest van mijn bestelling. Wel alvast een track&trace gekregen maar pakket is nog niet eens onderweg. Geef 2 sterren omdat het product wat al wel geleverd is prima is, anders zou ik maar 1 ster geven.

    Reply from 123planten.nl

    June 5, 2026

    Hi, Dankjewel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak 😔🌿 We willen je laten weten dat het ontbrekende deel van je bestelling helaas vermist is geraakt tijdens het transport. We hebben je hierover zojuist ook een e-mail gestuurd met alle details en de vervolgstappen. We begrijpen heel goed dat dit erg vervelend is en bieden hiervoor onze oprechte excuses aan voor de vertraging en het ongemak.

  • Zesso logo
    Zesso

    Goede kwaliteit en heel goed verpakt