Reviews by eric z.
- Aardbeiplantje.nl
Al paar jaar bestel ik mijn plantjes en…
Al paar jaar bestel ik mijn plantjes en ben zeer tevreden over de verpakking en verzending van deze ! Ook heel handig de tips voor de verzorging via de mail !
- plexiglas.nl
Reply from plexiglas.nl
July 4, 2025
Dank voor uw 5 sterren review. We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl
- petsplace.nl
- Aardbeiplantje.nl