Reviews by eric z.

  • Aardbeiplantje.nl logo
    Aardbeiplantje.nl

    Al paar jaar bestel ik mijn plantjes en…

    Al paar jaar bestel ik mijn plantjes en ben zeer tevreden over de verpakking en verzending van deze ! Ook heel handig de tips voor de verzorging via de mail !

  • plexiglas.nl logo
    plexiglas.nl

    Reply from plexiglas.nl

    July 4, 2025

    Dank voor uw 5 sterren review. We zien u graag terug. Met hartelijke groet, Team Plexiglas.nl

  • petsplace.nl logo
    petsplace.nl

  • Aardbeiplantje.nl logo
    Aardbeiplantje.nl