Reviews by Ria v.
- bagoes.nl
Had een blouse besteld ,zat los in de…
Had een blouse besteld ,zat los in de zak,geen verpakking eromheen. Vol met kreukels,was niet om aan te zien. Blouse terug gestuurd
- smartphonehoesjes.nl
hoesje was toch te groot.
Reply from smartphonehoesjes.nl
October 17, 2024
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te horen dat het bestelde hoesje niet past op jouw toestel. Dat is vervelend! Ik zie dat jij je bestelling inmiddels hebt geretourneerd en dat jij hiervoor je geld terug hebt ontvangen. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag. Fijne dag gewenst!