Reviews by Carola H.

  • MS Mode logo
    MS Mode

    Te weinig 100%katoenen kleding ! Al dat polyester is vreselijk om te dragen! Je zweet erin en hebt het koud tegelijk in de winter en in de zomer heb je het er 5 graden warmer in. Koop nooit meer polyester